Blog
o webstránkach, online reklame, SEO, webhostingu, doménach, e-shopoch, …
Čo je Google partner a prečo stojí zato spolupracovať s partnerom?
Vyberte si správneho Google partnera pre vašu online reklamu a prácu v Google Cloude.
Google Ads reklama (Adwords) – ako získať kredit zadarmo
Zistite ako získať kupón na kredit až 120€ zadarmo a za akých okolností ho môžete uplatniť.
Ako vypnúť reklamy na YouTube okamžite
Trik, ako jednoducho zakázať otravnú reklamu na YouTube bez sťahovania rozšírení alebo blokovacích softvérov.
13 málo známych chýb pri tvorbe webstránky, ktoré Vás pripravia o peniaze
Ktorákoľvek z týchto chýb Vás môže pripraviť o zákazníka. A zákazníci sa rovnajú peniaze. Náprava niektorých chýb Vás bude stáť veľa času. Váš čas sú peniaze. Chybám sa snažte radšej vyhnúť ako ich naprávať.
Získajte až neférovú výhodu nad konkurenciou vďaka týmto 9 tipom na Google reklamu
To, že si máte reklamu zacieliť na správne slová, lokalitu, vek a pohlavie, dnes už vie aj škôlkar. S týmito 9 tipmi sa dostanete medzi špičku v online reklame!
Spam filter – ako sa nedostať do spamu
Čo je to spam filter a prečo by ma to malo zaujímať ak som marketér a nie technik-programátor?
Ako prispôsobiť webstránku pre zrakovo a inak postihnutých
Oslovte viac zákazníkov cez dobre navrhnutú stránku pre ľudí s poruchou zraku, pohybovými, sluchovými či kognitívnymi poruchami.
Emailový marketing, ktorý neskončí v koši
Ako si vybudovať zoznam odberateľov pre newsletter a čo spraviť, aby ľudia nedávali Vaše maily do nevyžiadanej pošty.
IA (Information Architecture) pre webstránku a e-shop
Čo je Information Architecture (IA)? Ako mi pomôže budovať moju značku? Ako začať s IA?
Ako písať efektívne emaily?
Ako písať emaily tak, aby efektívne komunikovali s Vašimi zákazníkmi. Odporúčania a tipy na čo si dať pozor.
Zlepšite mobilný E-shop pomocou UX
Zvýšte tržby svojho e-shopu niekoľkými jednoduchými radami. Ako spraviť nákup v mobile príjemný a jednoduchý?
Automatizované emaily a emailový marketing
Ako využiť automatizované emaily pri marketingu, zaujať zákazníkov a zvýšiť tržby.
UX (User Experience) pre webstránku alebo e-shop
Návod s príkladmi na dobré UX pre webstránku alebo e-shop. Zoznam vecí, na ktoré sa treba pripraviť a na čo si dať pozor.
Profesionálny firemný email
Prečo mať oddelenú súkromnú a firemnú emailovú adresu, ako to spraviť a aké sú možnosti.
Čo to je SEO a SEM?
SEO a SEM, čo to je a aký je medzi nimi rozdiel. Prečo je optimalizácia pre vyhľadaváče dôležitá a ako ju robiť.
Fotografie na webstránku – aké sú najlepšie?
Aký je správny formát a veľkosť fotiek na webstránku. Užitočné informácie a tipy.
Ako prijímať platby kartou na svojej webstránke a e-shope
Aké sú možnosti prijímania platieb cez kreditné a debetné karty a internet banking, aké sú poplatky za transakcie, ako dlho trvá zavedenie platby kartou na Vašom webe alebo e-shope, čo všetko k tomu potrebujete, či sa to oplatí a aké sú riziká?
Prijímanie platieb kartou cez Besteron a WooCommerce
Ako funguje platobná brána Besteron s WordPress a WooCommerce e-shopom? Popis s náhľadom obrazovky z pokladne.
Čo je to phishing
Čo je to phishing, ako Vám môže uškodiť, ako zistíte, že ide o phising a ako sa pred ním chrániť, prípadne čo urobiť na minimalizáciu škody.
Ako si zabezpečiť webstránku alebo e-shop
Základy o zabezpečení webstránky alebo eshopu. Najčastejšie riziká a ako im predchádzať.
Tvorba eshopu rýchlo do 48 hodín
Kým väčšina zatvorených kamenných obchodov musela svoje prevádzky zatvoriť a denne počítajú straty bez výhľadu na skoré znovuovtorenie, internetové obchody nestíhajú vybavovať početné objednávky. Zistite ako aj vy môžete mať funkčný eshop online ľahko a rýchlo.
Tvorba webstránky – 13 užitočných tipov
Viac ako 60% návštevníkov chodí na web z mobilov. Prečítajte si, na čo nezabudnúť pri tvorbe novej alebo prerábke starej webstránky, tak aby bolo jej prehliadanie cez mobil pohodlné pre návštevníka – Vášho zákazníka.
Responzívny dizajn – čo to je a prečo je dôležitý
Čo treba vedieť predtým než začnete komunikovať s programátorom alebo agentúrou? Ako môžete vylepšiť vzhľad svojej mobilnej stránky?
Ako zistiť, či je doména voľná?
Ak sa na danej doméne nič nezobrazuje, ešte to neznamená, že doména je voľná. Návod ako nájsť voľnú doménu.
Ako si vybrať a objednať doménu?
Názov domény môže ovplyvniť vaše tržby. Ako si vybrať a objednať doménu? Ako zistiť, či je doména ešte voľná? Ktorá doménová koncovka je najlepšia?
Ako si vybrať správne hosting a aké typy poznáme
Zistite, aký hosting je najlepší pre vašu stránku a aké rôzne typy hostingu existujú. Dobrý a rýchly webhosting zlepší SEO a neodradí návštevníkov.
Reklama Google Ads a automatické posielanie faktúr na email
Ako sa dostať k faktúre od Google, ktorú potrebujete do účtovníctva? Je možné nastaviť automatické posielanie faktúr na Váš email?
Ako zistím, či ma hackli?
Nachádza sa vaša e-mailová schránka alebo heslo v zoznamoch hacknutých stránok? Prečítajte si, ako zistíte, či má niekto prístup k vašim heslám.
Je eKasa povinná pre e-shop?
Pre väčšinu e-shopov e-kasa nie je povinná. eKasa sa týka hotovostných operácií, dobierka má výnimku. V článku sa dozviete
Čo je CDN a ako pomôže zvýšiť zisk vašej firme
Vďaka CDN – Content Delivery Network vaši klienti z iného kontinentu načítavajú obsah vašej stránky zo servera umiestneného bližšie ku nim.
Ako ušetriť pri tvorbe web stránky a nakoniec byť spokojný
Čo predražuje tvorbu webstránky? Prezradíme vám, ako ušetriť v procese tvorby novej alebo pri modernizácii starej stránky. Dozviete sa, ako vyjednávať, …
Čo je Landing page – prístávacia stránka
Zvýšte svoj zisk z platených online reklám pomocou pristávacej stránky. Užitočné príklady z praxe a na čo si dať pozor, ako landing použiť v svoj prospech.
Čo je Guest Blogging – kompletný návod
Guest Blogging je veľmi efektívna marketingová taktika, ako sa zviditeľniť na cudzom blogu. Vy napíšete článok, ktorý zverejní cudzí blog. V tomto článku sa dozviete aj na čo si dávať pozor a ako sme dostali pokutu za „požičaný“ obrázok.
SEO – optimalizácia pre vyhľadávače (2021)
Čo funguje a čo nefunguje? Ako získať nové linky na svoju stránku, čoho sa vyvarovať a ako zlepšiť svoju pozíciu vo vyhľadávačoch. Návod na moderné SEO.
Prečo mať vlastnú webstránku
Myslíte si, že váš biznis webstránku nepotrebuje? Prečítajte si zoznam najdôležitejších argumentov, prečo sa oplatí mať svoj web. Ako náhoda môže priniesť nových zákazníkov cez web a ako technologický vývoj v oblasti mobilných zariadení úplne zmenil spôsob, akým...
E-mailový Newsletter vs. sociálne siete
Prečo je e-mailový newsletter efektívnejší ako zdieľanie na sociálnych sieťach? Zbieraním e-mailov od vašich zákazníkov viete presnejšie zacieliť a získate väčší dosah kampane.E-mail na zákazníka máte viac pod kontrolou, sociálne siete často menia algoritmy, ktoré...
Čo odporúča Google webmasterom a SEO
Byť na prvej stránke v Google chce byť každý, čo odporúča webmasterom Google a aký vplyv na to budú mať zaužívané SEO praktiky? Pre všetkých, ktorí vedia po anglicky a chcú to sledovať z prvej ruky, čítajte tieto blogy a návody od Google: Webmaster Guidelines a...
Čo je a čo nie je spam
Čo je spam Spam je hromadne odoslaná elektronická komunikácia adresátom, ktorí sa k odberu takejto pošty neprihlásili. Väčšinou obsahuje rovnaký obsah e-mailu všetkým adresátom. Spam sa nazývajú aj nevyžiadané príspevky na sociálnych sieťach, v chatroome alebo...
Pokuta za spam – aké sankcie určuje zákon
Spam môže mať nepríjemné dôsledky, likvidačné pokuty platia rovnako pre fyzické osoby ako aj podnikateľov. Spamu sa na Slovensku venuje hneď niekoľko zákonov:Zákon o elektronických komunikáciách, výber § 73 časť sankcie Ako sankcie za nevyžiadanú poštu zákon o...
Guest Blogging
Hľadáte partnerský blog pre uverejnenie vašich článkov?