Google Workspace
Google predstavil Workspace v 2020 ako náhradu za G Suite
Profesionálne e-mailové a cloudové riešenie pre vašu firmu.
Predaj licencií, inštalácia, podpora.
Umožnite svojim zamestnancom pohodlnú prácu z domu.
S Google Workspace Suite máte pohodlný firemný e-mail, zdieľanie dokumentov, kalendárov. Ušetrite na licenciách.
Využite naplno potenciál vášho tímu.
Google Workspace je integrovaný pracovný priestor, ktorý spája všetky vaše nástroje produktivity v jednom ľahko použiteľnom online riešení, ktoré pomáha ľuďom, tímom a spoločnostiam spolupracovať v kancelárii aj na diaľku.
G Mail na vlastnej doméne
Obľúbený G Mail od Google už asi poznáte, namiesto e-mailu ako meno339@gmail.com získate profesionálnu e-mailovú adresu, napr. priezvisko@firma.sk
Viac o Gmail ...
Profesionálny e-mail pre firmy, v ktorom sa dá dobre vyhľadávať a organizovať. Prístupný cez bežný prehliadač aj Outlook, Apple Mail, Thunderbird a mobilné zariadenia.
Disk
30 GB úložisko pre každý účet. Nahrávanie a zdieľanie veľkých súborov a príloh do e-mailov, zdieľanie adresárov, videí, projektov v rámci vašej organizácie.
Viac o Google Disk ...
Je možné obmedziť, ktoré oddelenie Vašej firmy bude mať prístup ku ktorým súborom. Súbory sú ľahko dostupné aj z mobilu na cestách. Vďaka Google Disku môžete poslať prílohu s viac ako 25MB.
Chat
Komunikujte vo firme cez bezpečný chat. Každé oddelenie môže mať svoju vlastnú skupinu. Vymieňajte si poznámky k dokumentom, kalendárom, …
Viac o Hangouts Chat ...
Kalendár
Plánujte stretnutia v tímoch, zdieľajte a pozývajte kolegov a klientov na stretnutie. Spolupracuje s Gmail, Diskom a Kontaktmi.
Viac o Google Kalendár ...
Pomocou zdieľaného online kalendára sa môžete vo firme lepšie organizovať, pozývať na porady, zdieľať stretnutia. Sekretárka môže v kancelárii zapísať dohodnuté stretnutie a šéfovi sa to zobrazí okamžite na mobile. Kalendár je dostupný na všetkých zariadeniach, ktoré sú synchronizované s účtom Google.
Kontakty
Synchronizujte svoje kontakty medzi PC a mobilom. Sekretárka vám môže pridať kontakt a naplánovať telefonát a pripomienku v kalendári na ďalší deň.
Meet
Video porady, konferencie. Pozvite vašich zamestnancov na poradu ak pracujú z domu, sú na PN, mimo kancelárie alebo na inom pracovisku.
Viac o Hangouts Meet ...
Meet vás očarí jednoduchosťou. Stačí vytvoriť Meeting a zdieľať kolegom odkaz, na ktorý keď kliknú ich automaticky pripojí na video konferenciu. Dá sa to priamo naplánovať aj cez Kalendár.
Nemusíte sa starať, či majú kolegovia, členovia tímu alebo zákazníci správny typ účtu alebo nainštalovaný správny modul, funguje to pre každého a svižne.
Dokumenty
Vytvárajte a upravujte dokumenty priamo v prehliadači bez akéhokoľvek softvéru. Viac ľudí naraz môže pracovať na rovnakom dokumente, zmeny sa automaticky ukladajú.
Viac o Dokumentoch ...
Dokumenty sú vhodné firmy, ktoré chcú napredovať, zdieľať a navzájom spolupracovať na dokumentoch. Podporujú kompatibilitu s externými systémami vrátane Microsoft Office. Podporujú export do všetkých Word processing formátov a PDF.
Nastavte a presne obmedzte, kto môže súbor vidieť, kto zdieľať a kto upravovať.
Prezentácie
Vytvorte krásne prezentácie bez špeciálneho kancelárskeho softvéru.
Viac o Prezentáciach ...
Keep
Zaznamenajte nápady a lepšie sa zorganizujte, stihnite toho viac.
Viac o Keep ...
Keep organized! Zachyťte inšpiráciu a zoznamy TODO bez námahy. V mobile si nainštalujete aplikáciu Keep a tá slúži ako zápisník, diktafón, zapisovač zoznamov a organizátor. Raz ako v mobile zapíšete nápad, ktorý Vás náhodou napadne, neskôr si ho v kancelárii môžete priamo z Gmail skopírovať a spracovať.
Zápisník podporuje zberanie nápadov cez poznámky klávesnicou, fotoaparátom, zoznamom, nahrávkou alebo kresbou prstom po obrazovke dotykového displeja.
Tabuľky
Tvorte tabuľky efektívne, spoločne v tíme, bezpečne zdieľajte citlivé dáta.
Viac o Tabuľkách ...
Nastavte a presne obmedzte, kto môže súbor vidieť, kto zdieľať a kto upravovať.
Formuláre
Naklikajte si ľahko formulár alebo vlastný interný prieskum alebo verejný dotazník.
Viac o Formulároch ...
Lepšia práca z domu a komunikácia v tíme
S G suite na dokumentoch a tabuľkách môže pracovať niekoľko ľudí naraz. Vďaka službe Hangouts môžete mať poradu cez video a vaši zamestnanci sa môžu nachádzať kdekoľvek na svete.
Základné výhody Google Workspace a práce v cloude
Vaše dáta sú k dispozícii vtedy a tam, kde ich potrebujete
Kdekoľvek na svete sa nachádzate, mobil, tablet aj prehliadač Chrome / Chromium vidí to isté. Stačí ak účtu a povolíte synchronizáciu. Všetky zariadenia majú prístup k e-mailom, vytvoreným súborom, kalendárom, kontaktom.
Váš tím zamestnancov môže na dokumentoch spolupracovať online
Na Dokumentoch, Tabuľkách, Prezentáciách môžu pracovať viacerí ľudia naraz. Nechávať komentáre, úpravy robiť priamo online a vidia, kto dokument upravuje a aké zmeny robí. Váš tím tak môže napredovať a nemusia jeden na druhého čakať, rozdelia si úlohy a môžu spolupracovať.
Kompatibilita so všetkými operačnými systémami
Google Workspace môžete používať na zariadeniach Windows, Android, iOS aj Linux. E-mail je dostupný aj cez klasické IMAP/POP3 pre poštových klientov ako Outlook, Apple Mail alebo Thunderbird.
Páči sa Vám Google Workspace?
Zavolajte nám pre viac informácií, alebo nás kontaktujte.
Ako Vám pomôžeme s Google Workspace?
Ako certifikovaný Partner Google pomôžeme Google Workspace pre vás objednať a poskytovať vám podporu pri inštalácii a administráciu.
Pomôžeme Vám presunúť e-maily z pôvodných schránok do nových na Google Workspace.
Po objednaní vykonáme potrebné nastavenia MX DNS záznamov na Vašej doméne, aby e-maily poslané na vašu doménu boli smerované na servery Google.
Nastavíme DKIM a SPF záznamy, aby vaše e-maily nekončili v spame a ukazovali sa prijímateľom ako bezpečné.
Ak vám pribudnú zamestnanci, zanikne pracovné miesto, potrebujete vytvoriť novú e-mailovú schránku alebo zlúčiť dve, náš certifikovaný administrátor vám pomôže.
Google Workspace je služba, kde každý mesiac pribúdajú nové nastavenia a funkcie. Naša služba správa Google Workspace je určená práve pre firmy, ktoré nechcú mať zamestnanca navyše, ktorý len sleduje čo je nové a číta manuály.
Google Workspace šetrí peniaze firmám doma aj vo svete.
Používajú ho živnostníci, malé a stredné podniky, ale aj nadnárodné firmy.
Česká spořitelna
Viac ako 10 000 zamestnancov.
Kofola
Viac ako 450 zamestnancov.
Whirpool
Viac ako 90 000 zamestnancov.
Netflix
Viac ako 6 700 zamestnancov.
Roche
Viac ako 90 000 zamestnancov.
Nielsen
Viac ako 56 000 zamestnancov.
SalesForce
Viac ako 30 000 zamestnancov.
Broadcom
Viac ako 3 500 zamestnancov.
MediaNews Group
Viac ako 800 zamestnancov.
Aerotech
Viac ako 400 zamestnancov.
Virgin Active
Viac ako 1 800 zamestnancov.
Condrad
Viac ako 4 000 zamestnancov.
Gant
Viac ako 800 zamestnancov.
Colgate-Palmolive
Viac ako 28 000 zamestnancov.
Google Workspace cenník
Business Starter / účet
Google Workspace má základnú cenu za účet. Za účet sa považuje samostatný e-mailový účet s heslom a úložiskom. 30GB úložisko.
6,90 €
mesačne / účet
Business Standard / účet
2 TB úložiska, viac funkcií a právomocí na správu užívateľov.
13,80 €
mesačne / účet
Business Plus / účet
5 TB úložiska, ešte viac funkcií a právomocí na správu užívateľov, Google Vault, ...
15,60 €
mesačne / účet
Inštalácia nových účtov bez kopírovania starých e-mailov
Ak budete používať Google Workspace a nepotrebujete, aby sme Vám importovali existujúce e-mailových správy, alebo si chcete import spraviť sami, poplatok za import neúčtujeme.
99€
jednorazovo
Inštalácia a import existujúcich účtov do G Suite
Ak Vaša firma vlastní e-mailové schránky a všetky existujúce e-mailové správy chce prekopírovať do Google Workspace, účtujeme si jednorazový poplatok v závislosti od počtu účtov.
Kliknite pre viac informácií, čo všetko poplatok zahŕňa
- príprava migrácie
- zostavenie zoznamu e-mailov a hesiel
- vytvorenie účtov v G Suite
- synchronizácia e-mailových schránok
- príprava na migráciu, dohodnutie termínu niekedy večer
- zmena DNS záznamov a následne posledná synchronizácia
- odovzdanie hesiel s povinnou zmenou hesla po prvom prihlásení
- nastavenie e-mailových klientov
ak je potrebný výjazd technika, účtuje sa 300€ / pracovný deň, z našich skúseností si ale 99% podnikov dokáže v Outlooku alebo inom softvéri G Suite nastaviť samostatne podľa nášho návodu
300€ +
10€ / účet
jednorazovo
Podpora a administrácia Google Workspace
Ak Vaša firma nemá vlastné IT oddelenie, alebo sú Vaši ITčkari zaneprázdnení, ponúkame Vám možnosť vzdialenej správy Google Workspace administrátorom certifikovaným priamo od Google. Naša firma je Google Cloud Partner a už niekoľko rokov poskytujeme správu Google Workspace firmám na diaľku.
Kliknite pre viac informácií, čo všetko poplatok zahŕňa
- pomoc pri riešení nastavení a administrácia v Google Workspace konzole
- pomoc pri nastavovaní e-mailových klientov ako Outlook, Mozilla, Thuderbird, Apple Mail
- pridávanie nových zamestnancov
- vymazávanie schránok a preklopenie e-mailov a obsahu pri odchode zamestnanca
- ostatná podpora podľa dohody
99€ +
1€ / účet
mesačne
Kontakty
Slovenská republika
+421 950 499 567
info@mojawebstranka.sk
Česká republika
+420 720 439 651
info@mojewebstranka.cz
Online reklama